0item(s)

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja (veljavni od 2014-12-25)

§ 1. Informacije o lastniku spletne trgovine

Lastnik te spletne strani (v nadaljevanju: spletna trgovina) je DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański Poljskem. Davčna identifikacijska številka: 593-158-46-03, telefon: + 48 58 741 72 00, vpisana v centralni register in informacije o gospodarski dejavnosti Republike Poljske, ki jih vodi minister za gospodarstvo (v nadaljevanju: DIGINET Sebastian Bójczuk, prodajalec).

Številke bančnega računa:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057-PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003-  Swift nesbplpw  -USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002-  Swift nesbplpw  -Euro

DIGINET Sebastian Bójczuk opravlja prodajo na drobno preko interneta. Naročila so prejeta prek spletne strani domene: https://hpcontrol.si

§ 2. Informacije o izdelkih, cenah in promocijah

2,1. vse na voljo v spletni trgovini izdelki so popolnoma povsem nov, brez kakršnih koli pravnih in fizičnih napak in so bili zakonito dani na poljskem trgu.

2,2. vse cene izdelkov v spletni trgovini so v poljščini zlotys in so bruto cene. Za vsak prodan izdelek se izda račun z DDV-jem. Račun za DDV bo dostavljen na naslov, ki ga določi kupec.

2,3. informacije, predstavljene na spletni strani spletne trgovine zlasti, cene so tam samo za udobje in ne predstavljajo ponudbe DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK v smislu civilnega zakonika ali uredb ne more biti podlaga za zahtevke proti DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK.

2,4. stranka pred oddajo naročila, v primeru kakršnih koli dvomov o opisu izdelka in njegovih tehničnih podatkov, danih na spletni strani, se obrnite na DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK za pojasnitev dvomov in prejemanje dodatnih informacij.

2,5. promocije, ki so na voljo v spletni trgovini, niso Združene med seboj. Pred oddajo naročila mora kupec izbrati vrsto promocije, vključno s promocijsko ceno ali dodatnimi izdelki in storitvami, ponujeno v promocijski kampanji.

§ 3. Dajanje naročila, ki je prodajna pogodba

3,1. naročila, dana v skladu s pogoji, navedenimi v opisu proizvoda in v košarici (način dostave, cena dostave in plačilna metoda), se obdelajo v skladu s pogoji, določenimi v košarici po potrditvi s strani DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Za naročila iz tujih držav dobavni pogoji (metoda, dostavna družba, stroški) bodo določeni posamično (vključno s pogoji pošiljatelja). V tem primeru bo spletna trgovina poslala novo ponudbo, ki
 vključuje nove prodajne pogoje za kupca in nadaljnji postopek novega naročila bo odvisen od odobritve teh pogojev s strani stranke.

3,2. kupec postavi naročilo prek skripte, ki so na voljo na spletnih straneh spletne trgovine, predloži ponudbo za nakup določenega izdelka na conditionsspecified v opisu izdelka in v košarico (v nadaljnjem besedilu: Order)

3,3. naročila se lahko dajo 24/7. Nalogi, dani ob delavnikih po 16:00 ob sobotah, nedeljah in praznikih, bodo obdelani naslednji delovni dan.

3,4. po oddaji naročila stranka prejme e-pošto iz spletne trgovine, ki določa zlasti podrobnosti o kupcu in nalogu. to sporočilo vsebuje informacije o prodajalcu in pravilniku o vračilu. Ta e-poštni naslov ne stoji za potrditev nakupne ponudbe, ki jo postavi stranka, zlasti ne pomeni dogovora o prodaji med stranko in DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Potrditev se pošlje stranki po tem, ko je preverjeno, in spletna trgovina sprejme vse pogoje.

3,5. v najkrajšem možnem času (vendar ne več kot 3 delovne dni), saj je bilo dano naročilo ne glede na prejemanje sporočilo (omenjeno v odstavku 3 bo stranka stik preko telefona ali elektronske pošte, ki ga delavec DIGINET SEBASTIAN Bójczukje, da bi: potrditi sklenitev prodajne in nakupne pogodbe, vključno s ceno izdelka, razpoložljivostjo, datumom zaključka naročila in drugimi podatki o transakciji (v nadaljnjem besedilu: potrditev). Potrditev stojala za prejemanje ponudbe, ki jih DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK za nakup izdelka s strani stranke in je sklenitev pogodbe o prodaji in nakupu med stranko in DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Vendar, ko je potrdilo, ki ga prejme delavec DIGINET SEBASTIAN Bójczuk' s bistveno spremeni pogoje nakupne ponudbe, se šteje, da je sporazum, in da se obdelujejo, če stranka potrjuje nove pogoje, vključene v Potrditev preko telefona ali elektronske pošte; alternativno je možno, da potrditev ne bo poslana v roku treh delovnih dni. V tem primeru DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK sprejema nakupno ponudbo na termspredložen s strani kupca

Ali

obvesti, da naročila ni mogoče obdelati. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ima pravico, da zavrne postopek naročila in zanika sklenitev pogodbe o prodaji in nakupu, pod pogojem, da je nemogoče obdelati naročilo, bistveno težko ali pa zahteva visoke stroške.

3,6 nepopolne ali nepravilno izpolnjene obrazci Order ne bodo obdelani in ne stojijo za dajanje Order in ne zavezujejo DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUKto sprejeti vse ukrepe.
 
3,7. plačilo za naročilo opravi kupec na način, ki je bil izbran med oddajo naročila.

3,8. Order se obdela po prejemu celotnega plačila za to, ki je bil določen v potrditvi naročila. Če obstaja

Postopek naročila bo prekinjen. Med izbiranjem gotovine na način plačila dostave postopek ne zahteva prejemanja celotnega plačila.

3,9. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK naredi vse potrebno za obdelavo naročil, kakor hitro je to mogoče.

§ 4 plačila

4,1. obstajajo naslednje plačilne metode:

a. elektronski prenos denarja

Kupec plača dolgovani znesek prek elektronskega prenosa denarja za naročilo, ki ga je izdala DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK preko payu.pl * (Secure 128-bit SSL povezava). Seznam podprtih Bank je viden med postavitvijo na stran» naročilo «in» plačilo «. Preverjanje elektronskega prenosa denarja se opravi v nekaj urah (večinoma v istem dnevu, največ do konca naslednjega dne).

b. plačilo prek kreditne kartice

Kupec plača dolgovani znesek prek računovodskega centra na payu.pl * (Secure 128-bit SSL povezava). Preverjanje se opravi v 24 urah ob delavnikih.

c. tradicionalni prenos denarja

Ta možnost je za tiste, katerih bančni račun ni podprt na strani za plačilo. Možno je, da plačate preko tradicionalnega prenosa denarja preko payu.pl * ali prek posameznih denarnih nakazil v eni banki. Da bi plačali na ta način, je treba izbrati: "Predplačilne" možnost v košarico in nato pošljite denar za:

Številke bančnih računov:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057-PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 Swift/BIC: pbpbplpw-USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 Swift/BIC: pbpbplpw-Euro

Preverjanje se opravi v 1-3 delovnih dneh po oddaji naročila.

* Elektronska plačila upravljajo družba PayU Inc. podjetje s sedežem v Poznanu na Poljskem. To je glavni sprejemnik denarnega nakazila (na bančni izpisek).

d. denarna sredstva ob dostavi

Gotovina samo, da oseba, ki deluje v imenu prevoznika, ki je bil izbran za dostavo naročenega izdelka (gotovine ob dostavi) ali osebno zbirko v DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK headquarter.

4,2. plačila lahko izvajajo samo tisti, ki imajo dovoljenje za uporabo lastnih kreditnih kartic.

4,3. da bi obdelali plačilo, ki ga stranka DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK prehaja stranke naročilnico. Vsi podatki iz vrstnega reda so samodejno posredovani Payu.pl.

4,4 po sprejetju naročilnice in izbiro načina plačila preko Payu.pl je stranka samodejno preusmerjena na:

a. plačila, opravljena s kreditno kartico-računovodstvo center na Payu.pl spletni strani,

b. plačila, opravljena z elektronskim nakazilom-spletna stran Payu.pl banke,

c. plačila, opravljena prek tradicionalnega nakazila denarja-Payu.pl spletni strani.

4,5. za zagotovitev plačila bi morala stranka potrditi plačilo na spletni strani določenega Payu.pl partnerja v skladu z načeli, ki jih določi ta partner. V primeru kakršnih koli sprememb v obrazcu naročila, ki je na voljo na teh spletnih straneh in samodejno izpolni Payu.pl, plačilo morda ne bo obdelano.

4,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK si pridržuje pravico, da omeji način plačila za določene izdelke z obračanjem nekaterih zgoraj navedenih načinov plačila.

4,7. stroški prenosa denarja, provizije in banke, pošta stroški morajo kriti s strani stranke (vključno z nakazilom iz tujine). V primeru, da ne plačuje celoten znesek za izdelek DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK prekine postopek naročila, dokler ne prejme preostanek plačila.

§ 5. Dostava in dostava

5,1. dobavni rok ne traja več kot 30 dni od dneva dogovora. Čas prejema pošiljke pomeni čas za dokončanje naročila plus ura pošiljanja, ki ga je določil dostavna družba; večinoma parcel prispe naslednji delovni dan po dnevu plačila je rezerviran na DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK bančni račun (čas ne sme biti daljši od 5 dni).

5,2. naročeni izdelki bodo poslani na naslov, ki ga je navedla stranka, medtem ko je naročilo ali pa potrjuje dano Order by DIGINET SEBASTIAN Bójczukis delavca. Za pravilen postopek pošiljanja je stranka dolžna zagotoviti pravilne osebne podatke in telefonsko številko, ki se bo z dostavno družbo, da se dogovorite za dostavo čas. V primeru napačne telefonske številke in osebnih podatkov stroške ponovnega pošiljanja krije kupec. Druga pošiljka je možna po tem, ko jo plačate vnaprej. V tem primeru bo stranka stik z DIGINET SEBASTIAN Bójczukje delavca.

5,3. naročeno zdravilo dostavi kurirska družba. Stranka krije stroške pošiljanja, ki so določeni v Shipping in plačilo jeziček na https://hpcontrol.si  in končno izbran v košarici s strani stranke. Stroški pošiljanja so odvisni od vrednosti naročila, izbranega plačilnega načina in načina dostave izdelka. Informacije o stroških pošiljanja se prikažejo, ko postavite naročilo v košarico. Ti stroški veljajo samo za dobave na Poljskem ozemlju. Tekoči stroški dostave so vidni v košarica ob oddaji naročila. pogoji pošiljanja v tujino so določeni posamično.

5,4 ob prejemu parcele je stranka v navzočnosti predstavnika kurirske družbe dolžna preveriti, ali obstaja kakršna koli zunanja škoda na parceli (raztrgana lepilna kaseta ali poškodovana škatla). V tem primeru je stranka dolžna zavrniti prejem pošiljke. Če pa se stranka odloči, da jo bo prejela, je stranka v navzočnosti predstavnika kurirske službe dolžna sestaviti dejanje škode.

5,5 vsako dostavo je treba potrditi s podpisom. Podpis potrjuje, da je bila vsebina parcele pravilno dostavljena. Od trenutka, ko stranka prejme paket, je stranka odgovorna za naročene izdelke.

5,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ni odgovoren za napake, ki jih stranka, medtem ko je naročilo, kar je povzročilo, da ne prejme parcele ali neupravičeno zavrnitev prejema. Stroške ponovnega pošiljanja krije kupec.

§ 6. Garancija, politika vračanja, umik iz pogodbe

Da bi se izognili vsakršnim dvomom, je navedeno, da vsak izraz in pogoj, ki je tu napisan, ne omejuje strankinih pravic, ki jih ureja zakon na Poljskem ozemlju. V primeru, da obstaja taka ureditev potem se uporablja poljsko pravo: zakon o pravicah potrošnikov 30 maj 2014 (zakon Gazette 24 junij 2014, oddelek 827), civilnega zakonika 23 april 1964. Civilni zakonik (zakon Gazette 1964 št. 16 oddelek 93, z nadaljnjimi spremembami).

6,1. garancija in politika vračanja

6.1.1. izdelki imajo lahko garancijo proizvajalca/uvoznika/prodajalca, ki velja na ozemlju Republike Poljske. Garancijski čas vsakega izdelka je napisan v opisnem listu na spletni strani. Podrobnosti o garanciji so določene v tiskani različici garancije, ki jo izda garancijski list. Večina izdelkov je garancija, ki jih obdelujejo DIGINET Sebastian Bójczuk.  V drugih primerih so priložene informacije o garancijskih podrobnostih.
 
6.1.2. popravljeni izdelek je poslan kupcu, stranka pa mora kriti stroške pošiljanja. Garancija izdelka ne omejuje pravic kupca pod garancijo za napake v izdelku.

6.1.3. prodajalec je odgovoren za vse napake v proizvodih po zakonu. V primeru prodaje nepotrošniške prodaje ni nobenih uredb o garanciji, ki so vključenv civilnega zakonika.

6.1.4 terjatve v okviru garancije se lahko predložijo prek e-pošte info@hpcontrol.si  ali v pisni obliki na naslov prodajalca. Stroške pošiljanja mora kriti kupec.

6.1.5. stranka ima pravico, da zniža ceno ali odstopi od pogodbe, razen če prodajalec takoj zamenja okvarjen izdelek z enim, ki je brez napak ali odstrani napako. Ta omejitev ne velja, če je bil izdelek že zamenjal ali popravil prodajalec ali prodajalec ni zamenjal izdelka z ustreznim onefree kakršnih koli napak ali nobenih napak so bile odstranjene.

6.1.6. prodajalec prizna zahtevek pod garancijo v 14 dneh od datuma, ko je bil izdelek prejet v pravi obliki. Če prodajalec ne izpolni zahteve stranke v 14 dneh, to pomeni, da prodajalec meni, da je zahteva utemeljena. V vsakem od zgoraj omenjenih primerov, ko je uresničitev zahtev kupca povezana z dostavo novega ali popravljenega izdelka, stroške krije prodajalec.

6,2. odstop od pogodbe

6.2.1. v skladu z zakonom o pravicah potrošnikov 30. maj 2014 (Uradni list 24. junij 2014, oddelek 827), stranka je fizična oseba, ki sklene sporazum s podjetnikom, ki ni neposredno povezan z gospodarsko ali poklicno dejavnostjo, ki sklenil sporazum z oddaljene lokacije in zunaj lokacije podjetja ima pravico, da odstopi od te pogodbe v 14 dneh, ne da bi dal nobenega razloga in brez stroškov. Če je stranka izbrala način dostave izdelka, ki ni najcenejša možnost dostave, ki jo ponuja prodajalec, potem je prodajalec dolžan vrniti stroške stranke na znesek, ki ustreza najcenejši ladijski promet možnost na voljo v času dajanja Naročilo.

6.2.2 odstopno obdobje poteče po 14 dneh od dneva, ko stranka pridobi, ali tretja oseba, ki ni prevoznik in ki jo je navedla stranka, pridobi fizično posest izdelka.

6.2.3. za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe se mora stranka obrniti na prodajalca o odločitvi. Stranka lahko uporabi obrazec deklaracije o odstopu od pogodbe. Uporaba obrazca za prijavo ni obvezna.

6.2.4. v primeru, ko stranka plača z gotovino, se predlaga, da bi obrazec za deklaracijo o odstopu od pogodbe vključeval številko bančnega računa, kjer se bo denar prenesel.

6.2.5. odstop od pogodbe se lahko uporabi za vse naročene izdelke ali njihove dele.

6.2.6. da bi izpolnili rok za odstop od pogodbe, se od pogodbe zahteva, da pred iztekom odstopnega obdobja pošlje obrazec deklaracije o umiku.

6.2.7. prodajalec ponuja možnost predložitve izjave o odstopu od pogodbe s strani stranke preko e-pošte: info@hpcontrol.si  fax: + 48 58 741 72 23 ali pošljite na: Diginet Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Pruszcz Gdański Poljska-predlagana pripomba "umik iz pogodbe". Prodajalec takoj pošlje e-pošto, ki potrjuje, da je bilo pismo Prejeto.

6.2.8. v primeru odstopa od pogodbe, ki je opisana zgoraj, se šteje, da pogodba o nakupu ni opravljena.

6.2.9. prodajalec, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je bil prejet odstop od pogodbe, kupcu povrne vsa plačila, ki jih je prejela od stranke, vključno s stroški dostave (ob upoštevanju točke 6.2.1). Prodajalec lahko prekine povračilo, dokler se izdelek ne prejme nazaj.

6.2.10 stranka krije vse stroške vračanja stvari kot umik iz pogodbe, tj stroški pakiranja in ladijskega prometa.

6.2.11. prodajalec povrne z enakimi sredstvi, ki jih je stranka uporabila za začetno transakcijo. V primeru, da je stranka plačala izdelek ob dobavi,
mora kupec sprejeti, da prejme denar na bančni račun, vključen v obrazec deklaracije o odstopu od pogodbe.

6.2.12. stranka je dolžna vrniti izdelek prodajalcu takoj, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Rok je metif stranka pošlje nazaj izdelek, preden se izteče 14 dni. Izdelek, ki ga vrne stranka, mora vsebovati vse dodatke in dokumente, izdane v trenutku prodaje, na naslov: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLAND. Izdelek je treba vrniti z vsemi koristnega bonusi, ki so bili dani stranki med nakupom.

6.2.13. stranka je odgovorna za zmanjšanje vrednosti izdelka tako, da ga uporabi na način, kot je namenjen za uporabo. Na primer: umazan izdelek, montažne oznake itd pomanjkanje izvirnega polja, oprema, pribor in dokumentacija. Prodajalec ima pravico zaračunavati dodatne stroške stranke zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka.

6.2.14. stranka nima pravice odstopiti od pogodbe, kadar (I) je predmet avdiovizualnih posnetkov ali računalniških programov, dostavljenih v zapečatenem paketu, paket pa je bil odprt po dobavi, (II) Sporazum zadeva dostavo časopisov, razen naročnine.

§ 7. Osebni podatki

7,1. skrbnik spletne trgovine stranke osebnih podatkov DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov 29 avgust 1997 (zakon Gazette 2002 No. 101 oddelek 926, z nadaljnjimi spremembami).

7,2. stranka med postopkom registracije posreduje osebne podatke svobodno.

7,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK obdeluje osebne podatke stranke, da bi obdelali vrstni red (pošiljanje e-poštnih sporočil z informacijami o stanju naročila). Pošiljanje osebnih podatkov s strani stranke se opravi svobodno, vendar je potrebno za obdelavo naročila. Osebni podatki stranke so v skupni rabi z drugimi stranmi, kot so kurirska podjetja, plačilni operaterji samo za namene obdelave naročila.

7,4. stranka ima pravico do posodabljanja, zavrnitve obdelave ali odstranitve osebnih podatkov. Če so ti podatki nepopolni, zastarela ali pa so bili zbrani s kršitvijo zakona. Stranka druge pravice in odgovornosti so opisani v zakonu Gazette 2002 No. 101 oddelek 926, z nadaljnjimi spremembami

7,5. podrobnosti o politiki zasebnosti je na voljo na https://hpcontrol.si

§ 8. Drugi izrazi

8,1. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ni odgovoren za odmori med uporabo spletne trgovine, ki jih povzroča strežnik zruši, vzdrževanje itd

8,2. trenutni pogoji in pogoji so objavljeni na https://hpcontrol.si  in dostavljena brezplačno preko e-pošte na kupca na zahtevo.

8,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ima pravico, da v vsakem trenutku spremeni vsebino teh pogojev in določil. Spremembe se bodo uporabljale 30 dni po tem, ko bodo novi pogoji in določila objavljeni na način, naveden v odstavku 8,2. Vsak kupec ima pravico, da izbriše račun, če nove spremembe, uvedene v pogojih in Conditionsare niso zadovoljivi.

Priloga št. 1 vzorec odstopnega obrazca

 

Vzorec odstopnega obrazca

(ta obrazec je treba izpolniti in vrniti v primeru odstopa od pogodbe)

 

     <THE CUSTOMER DATA>

 

.......................................

 

.......................................

DIGINET Sebastian Bójczuk

Cicha 26, 83-000 Pruszcz GdańskiPOLAND

I/mi (*) želi umakniti iz nakupne pogodbe naslednjih izdelkov:

....................................................................................................................................


Datum naročila: (*)

                                                                             


Datum prejema naročila: (*)

 


Ime in priimek stranke:

 


Naslov stranke:

 


Prosimo, vrnite denar na naslednjo številko bančnega računa/na naslednji način (*)

 


Podpis (samo v papirnati različici)

 


Date, Place:

 

(*) – Po potrebi črtati.

 

 

Contact Us